czwartek, 5 września 2013

Trudny wybór - trafny wybór?

Hej! Tak jak pisałam przedwczoraj, byliśmy u jednego z deweloperów. Sprawy przybierają już naprawdę szybkiego tempa! :D Dowiadywaliśmy się o cenę jednego 3-pokojowego mieszkania, które bardzo, ale to bardzo nam się spodobało (nie była podana na stronie internetowej). Chyba wiele mówi to, że w pierwszym poście o mieszkaniach, które nam się spodobały pisałam właśnie o tej inwestycji i właśnie o tym mieszkaniu - o tu.

Okazało się, że ponieważ jest to mieszkanie na 2 piętrze, które jest ostatnim piętrem i miejscami wysokość ścian wynosi 3,95 m! Przy ścianach zewnętrznych wysokość to 2,2 m.
Na zdjęciu jest inne mieszkanie, chciałam pokazać jak wygląda wysokość sufitu :)
Mieszkanie jest cudowne, ma 61,5 m2 i duże możliwości aranżacyjne. Ponieważ budowa jest prawie na etapie stanu surowego zamkniętego, można jeszcze zmienić układ ścian wewnętrznych.
Wyżej aktualny stan zaawansowania prac.
Jego wyjątkowość polega na tym, że okna wychodzą na 3 strony świata: sypialnie od wschodu i południowego wschodu, kuchnia i salon od południa i południowego zachodu. Widoki na otwartą przestrzeń i zieleń to chyba najlepsza opcja na widok za oknem. Ponieważ budynek od strony "naszego" mieszkania wychodzi na jezioro, groblę i szpaler dębów oraz inne tereny zielone, mamy pewność, że pod oknami nie powstanie żaden budynek (sprawdzaliśmy w planach zagospodarowania przestrzennego).
Na zdjęciu powyżej widok z 2 piętra (ale z innego mieszkania - "nasze" będzie na końcu :)).
Okolice inwestycji są urokliwe: dużo terenów do spacerów, łąk, lasków, rzeczek i to jedyne w swoim rodzaju małe jeziorko.
Maślice to bardzo spokojna część miasta. Wieczorem słuchać cykanie świerszczy :) Jednocześnie dojazd do centrum jest dość łatwy i w miarę szybki (około 20-25 minut samochodem).
Czy te budynki i okolica nie wyglądają uroczo? Dodatkowym plusem moim zdaniem jest to, że osiedle nie będzie ogrodzone płotami i podkopami :) Nie podoba mi się takie zamykanie się w "gettach". A o bezpieczeństwo dba Pan Ochroniarz ;) 
Plac zabaw już gotowy :)
source
 Etap pierwszy jak widać dopieszczony :)
Tak wyglądają części wspólne. Estetycznie :)
Inwestycja ma być oddana najpóźniej w sierpniu 2014 roku, choć prace są już dość zaawansowane, więc jeśli odbiory pójdą dość szybko możliwe że maj czy czerwiec przyszłego roku to też realny termin :D
Wymieniłam już zalety :) jednak jak zawsze są także wady. W budynkach nie ma windy, co może być problemem dla młodej mamy z wózkiem... Nie ma również wózkowni czy rowerowni, w których bezpiecznie można by zostawić wózek czy rower. W piwnicy są miejsca parkingowe, więc komórki lokatorskie można sobie dobudować (jeśli wykupi się większe miejsce postojowe - taką informację podał nam przedstawiciel dewelopera). Inwestycja z jednej strony graniczy z prywatnym przedsiębiorstwem recyklingowym (jednak funkcjonowanie tej firmy nie jest uciążliwe - nie ma brzydkich zapachów czy hałasu). W pobliżu jest również niski maszt sieci gsm. Wysokie pomieszczenia to z jednej strony zaleta - mieszkanie będzie przestrzenne, jednak zwiększona kubatura wyraźnie zwiększa wydatki na ogrzewanie.

Tutaj podaję linki do innych opcji, które opisywałam wcześniej: Olimpia PortSM Maślice.

No i właśnie teraz moje pytanie - co uważacie o takim mieszkaniu?
Z jednej strony jest przepiękne i funkcjonale, ale z drugiej są jakieś (niewielkie) wątpliwości. Jednak jest to ostatnie mieszkanie usytuowane od strony południowej i jeśli chodzi o tą inwestycje nie ma lepszej alternatywy. A tak bardzo zakochaliśmy się w tym miejscu... Dajcie znać, co myślicie o tym (trudnym) wyborze. Czy będzie trafny? :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba rozkład mieszkania. Plac zabaw fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, jestem pod ogromnym wrażeniem tego mieszkania. Te wysokie sufity, ilość światła, widoki z okna, świetny układ pokoi... Ja bez zastanowienia wybrałabym to. Do sierpnia przyszłego roku uzbieracie sobie więcej gotówki na urządzenie, więc i jest motywacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię Wiolu :* a motywacja na zbieranie funduszy jest baaardzo duża i rodzina też nam pomoże :) w tym momencie czuję, że spełniają się moje marzenia :D

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo dużo również zależy do samej lokalizacji gdzie zamierzamy mieszkać. Mi zależało na tym, aby kupić mieszkanie w Gdańsku. Jak widziałem ofertę dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html to w końcu zdecydowałem się właśnie na ten wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno taki wybór to nie jest nic łatwego i ja również niedawno zleciłem wykonanie podłóg w moim domu. Najbardziej jestem zadowolony z tego, że firma https://www.wawerbud.pl/podlogi/ prace te wykonała wzorowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się składa, że ja również już odebrałem swoje nowe mieszkanie i powoli zabieram się do jego wykańczania. Bardzo fajnie, że w sklepie https://artcorestudio.pl/ bez najmniejszych problemów mogłem kupić niezbędne materiały do tych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako osoba ceniąca sobie estetykę i funkcjonalność, zwracam uwagę na detale przy wyborze rolet zewnętrznych. Ważne jest, aby były one nie tylko praktyczne, ale i elegancko wkomponowały się w architekturę budynku. Dla osób poszukujących firmy, która oferuje zarówno estetyczne, jak i funkcjonalne rozwiązania, polecam https://kosystems.pl/. Ich oferta i realizacje spełniają wysokie standardy estetyczne.

    OdpowiedzUsuń