niedziela, 22 września 2013

Domowe biuro z pomysłem

Każdy z nas potrzebuje miejsca do pracy, nauki czy po prostu do przeglądania internetu. Takie miejsce - domowe biuro - pozwala nam się lepiej zorganizować, daje nam motywacyjnego "kopa" do działania. Może też być naszym źródłem inspiracji :) Dzisiaj mam dla Was kilka ciekawych aranżacji domowych biur, a raczej kącików biurowych. Zapraszam!
Takie miejsce z pewnością wygląda ładnie, jednak nie wyobrażam sobie codziennej pracy na takim stołeczku. Poza tym szczegółem (dość istotnym, swoją drogą) nic nie zmieniłabym w tej aranżacji - jest prosta i piękna. Podobają mi się też oryginalne grafiki na ścianie.

 Biurko z takimi nogami można chyba dostać w IKEA, a blat jest raczej z innego sklepu. Do tego nieśmiertelne (i wygodne, sprawdzałam! ;)) krzesło projektu małżeństwa Eames i fajne mini-biuro gotowe. Dobrym pomysłem jest też mood board, czyli po prostu tablica, do której przypinamy lub przyklejamy co tylko nam się spodoba.
Czy takie małe biurko to nie świetny pomysł? Laptop z powodzeniem zmieści się nawet na dość wąskiej półce. Do tego górna, węższa półka na drobiazgi czy błyszczącą klasyczną lampkę i mamy niebanalne miejsce do pracy. Świetne zagospodarowanie małej wnęki. Całość jest taka świeża i interesująca w swej prostocie.
Kolejny przykład małej wnęki z półkami, służącej za mini-biuro. Nawet w przedpokoju można stworzyć miły kącik do pracy.
Tutaj mamy już pełnowymiarowe biuro, z fajnie zaaranżowaną ścianą - pomysł z wieszakami na magazyny jest wart skopiowania ;) 
Bardzo mi się podoba ta czarna półka - świetny sposób na wyeksponowanie dekoracji ;) Tutaj znowu mamy biurko z nogami kupionymi w IKEA. Ostatnio wprowadzili też blat z litego drewna, jednak o większej grubości niż ten na zdjęciu. Białe krzesło Pantona dodaje szczyptę designu do tego wnętrza. Lubię to! ;)
Nawet w pokoju dziennym, w pobliżu kuchni, możemy zamontować trzy półki i zyskamy miejsce do pracy :) Obok wygodna komoda na potrzebne dokumenty i rachunki - dobra alternatywa dla segregatorów, w każdej szufladzie mogą mieć swoje miejsce inne papiery. 
Kolejne osobne biuro-pracownia w stylu skandynawskim. Spokojne kolory i minimalizm - można się skupić na pracy.
Co za inspirująca pracownia! Zdaje się, że jest to miejsce pracy kreatywnych projektantek mody. Podobają mi się te intensywne kolory w połączeniu z bielą. Na ścianach obowiązkowe mood boardy :)
Dla odmiany bardzo stonowane i spokojne wnętrze. Doskonały pomysł na tablicę - rama z klipsami, do których możemy przypinać co tylko nam przyjdzie do głowy.
Kawałek ściany pomalowany farbą tablicową nad biurkiem to również świetny pomysł - możemy zapisywać bieżące sprawy do zrobienia, czy po prostu narysować coś śmiesznego ;)
I na koniec najbardziej elegancka aranżacja - piękny jest ten czarno-biały dywan i wiszące na pasku lustro.
Które biuro najbardziej Wam się spodobało?

19 komentarzy:

  1. Ja właśnie z racji pracy w domu szukam inspiracji na domowe biuro... Podstawa to okno przy biurku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to najlepsze miejsce na biurko :) w sumie w żadnej z tych inspiracji nie ma takiego ustawienia, ale zdecydowanie najlepiej się sprawdza. Dobrze jest przerwać na chwilę pracę i spojrzeć w przestrzeń za oknem :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, ale mam ten sam problem co zawsze przy inspiracjach - większość nie jest wystarczająco funkcjonalna. Ja nie lubię mieć zbędnych rzeczy na biurku i potrzebuję sporo miejsca. Jeśli czyjaś praca polega na siedzeniu przy komputerze i ewentualnie zapisaniu czegoś w notatniku - to ok, ale ja muszę mieć miejsce często na tonę papierów ;)
    Sama wybrałam największy blat z Ikei z prostymi nogami, natomiast wciąż mamy problem z biurkiem mojego chłopaka, bo jedyna opcja to dostawienie go do mojego, a mamy miejsca na długość ok 70 cm. Obecna opcja nam nie odpowiada w pełni (moje duże i malutka dostawka). Ostatnio szukamy dobrego stolarza, bo ceny biurek 220 są powalające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biurko na wymiar to w tym wypadku świetny pomysł :) jeśli potrzebujesz przestrzeni na blacie to najlepiej powiesić nad biurkiem jakieś półki i na nie odkładać rzeczy. A pod biurkiem przydałaby się niska, pasująca szafka, najlepiej z szufladami na te wszystkie dokumenty. Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Świetne są te biura !! Może kiedyś stworzę sobie podobne, własne. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, może miałabyś ochotę obserwować.

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia opcja najbardziej mi się spodobała :) ale ja taka tradycjonalistka trochę jestem ;P biurko po prostu cudne :))

    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia opcja jest idealna dla miłośników bardziej eleganckich wnętrz. Ale z tego co widziałam u Ciebie na blogu to wolisz raczej wnętrza w ciemniejszych kolorach, z przyjemnym półmrokiem, prawda? Fajnie, że mimo wszystko coś wpadło Ci w oko w moich jasnych propozycjach. Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Wszystkie piekne, aż cieżko zdecydować które z tych miejsc jest naj, naj!
    Przyjemnego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle swietne inspiracje!
    tez musze popracowac nad moim biurkiem... choc bardzo podobaja mi sie te z nogami z Ikea, a do tego szklany blat (blat nawet mam) musi zostac tak jak jest poki co... choc korci mnie by cos zmienic w tym miejscu... musze wykombinowac cos na sciane, choc musze dobrze to przemyslec, bo biurko zaraz obok tv... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie że już masz część elementów do wymarzonego biurka :) Teraz tylko nóżki i gotowe! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Gosiu, ciekawe inspiracje. Właśnie myślę nad takim kącikiem roboczym na maszynę do szycia w mieszkaniu, które będę wkrótce wynajmować. Przy okazji gratuluję podpisania umowy - rzeczywiście szybko Wam poszło;) Mnie urządzanie własnego M czeka prawdopodobnie za ok półtora roku, ale już za miesiąc będę miała trochę zabawy podczas przeprowadzki do wynajmowanego, więc może wtedy mi coś doradzisz, bo też właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem:) A przez ten czas pozaglądam sobie do Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gościu, bardzo podobają mi się Twoje inspiracje. Czy mogłabym mi podpowiedzieć gdzie mogę kupić takie klipsy aby zrobić tablice w ramie? Będę bardzo wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam Cię, agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć, że teraz wiele osób ma swoje własne biuro w mieszkaniu i raczej to nikogo nie dziwi. Dla mnie bardziej ważnym było to jak urządzić takie domowe biuro http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ w swoim salonie. Jednak po chwili lektury okazało się, że to nie takie trudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega przydały mi się te porady:) Zabieram się też za kuchnie i tu firma http://chobotdesign.pl i ich meble na wymiar sprawdziły się super.

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzisiejszych czasach prowadzenie własnej firmy to nie lada wyzwanie. Zawiłości prawne, skomplikowane procedury podatkowe i ciągłe zmiany w przepisach mogą przyprawić o zawrót głowy. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnego biura rachunkowego. http://duet-sc.pl/ to miejsce, gdzie doświadczeni specjaliści zadbają o wszystkie aspekty związane z finansami Twojej firmy. W ten sposób możesz skupić się na tym, co robisz najlepiej - rozwijaniu swojego biznesu.

    OdpowiedzUsuń