poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zimowa odsłona kanapy

W dni takie jak ten, najchętniej zaszyłabym się na wygodnej kanapie, pod miękkim kocem i z kubkiem gorącej herbaty lub kakao w ręku :) Myślę, że dzisiaj nie tylko ja mam takie myśli. Za oknem kapie deszcz, a dzień był tak ponury, że nic mi się nie chciało. Co nie oznacza, że jestem do tyłu z przedświątecznymi porządkami :) Jakoś udało mi się coś zrobić. Najchętniej zanurzyłabym się w takich cudownie miękkich poduszkach:
Wybrane przeze mnie wnętrza są przytulne aż do przesady! Mogę się założyć, że po kwadransie na takiej sofie zapadłabym w sen zimowy, niczym niedźwiedź ;)
source
Poduchy i futrzane dywaniki przydają się też przy kominku :)
Charakterystyczne dla zimowego stylu są też poszewki na poduszki i koce z wełnianym splotem, całkiem jak na swetrze. Myślę, że kilka z moich szalików mogłoby uzupełnić niejedną aranżację :)
No i te boskie, futrzane małe narzuty! Na sam widok robi się cieplej.
Biało-kremowe i błękitne barwy bardzo kojarzą mi się z kolorami zimy - są jak rześki, zimowy poranek.
Również pastele mogą posłużyć jako kolory zimowych aranżacji naszych kącików wypoczynkowych.

Uwielbiam tak przytulne, a jednocześnie stonowane aranżacje, a Wy? :)

15 komentarzy:

  1. Oj tak, uwielbiam poduchowe szalenstwo :) a co do kolorow, to ja raczej z tych co lubia sie nimi bawic, wiec chyba dlugo bym w tych szarosciach nie usiedziala :)
    Masz kochana jakas galerie z inspiracjami nad sofe? Co powiesic? Bo szukam, i szukam i nic wlasciwego nie moge znalesc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich zasobach mam trochę takich zdjęć, ale rozumiem, że szukasz porady jak powiesić wybrane obrazki, jak to rozplanować? Polecam Ci posty Wioli z interiorspl.com np.
      http://interiorspl.com/strona-gwna/jak-stworzy-galeri.html
      http://interiorspl.com/strona-gwna/galeria-krok-po-kroku-cz1.html
      http://interiorspl.com/strona-gwna/galeria-a-pojedynczy-obrazek-5-krokow-do-piknych-cian.html
      http://interiorspl.com/strona-gwna/galeria-krok-po-kroku-cz2.html
      http://interiorspl.com/strona-gwna/co-z-niczego-czyli-tani-pomys-na-ozdobienie-cian.html
      i przede wszystkim:
      http://interiorspl.com/strona-gwna/przychodz-z-pomoc-uciliwemu-miejscu.html

      u mnie na blogu znajdziesz posty na ten temat tu: http://veryfirstapartment.blogspot.com/search/label/grafiki

      Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :) Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń
    2. Dziękuję kochana, ale ja wlasnie nie chce galerii z ramkami...wolałabym coś innego...bardziej oryginalnego...teraz wszedzie te ramki...tylko własnie nic nie moge znalesc...ehhh...

      Usuń
    3. Aha, nie wiedziałam, że chcesz coś innego :) teraz nie mam dostępu do laptopa, ale jak wrócę do domu to coś poszukam w moich folderach ;) galerie z ramkami rzeczywiście są dość popularne, może uda się znaleźć coś bardziej oryginalnego :)

      Usuń
    4. Poszperalam troche w necie i znalazlam cos takiego:

      http://www.buzzfeed.com/peggy/39-easy-diy-ways-to-create-art-for-your-walls

      I chyba zaczyna mi cos w glowie świtać :) Jeszcze nie mam całego pomysłu, ale jakiś punkt zahaczenia jest :)

      Usuń
    5. Znalazłaś genialną stronę - tyle pomysłów! Nie wiedziałabym, co wybrać :) no to teraz będę czekać z niecierpliwością na efekt Twojego kolejnego projektu DIY. Ciekawe na co się zdecydowałaś :)

      Usuń
  2. Mnie zawsze zachwyca ten gruby splot :) Na niejednej z tych kanap chętnie bym się zakopała!

    OdpowiedzUsuń
  3. spora galeria i bardzo mnie to cieszy,bo jest na co popatrzec i wybrac cos dla siebie.mnie szczególnie urzekły duże poduchy pod kominek.nie mam kominka,ale z chęcia bym popatrzyla na ogien, ale sie rozmarzyłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, można się rozmarzyć :) życzę Ci, żeby marzenia o kominku się spełniły :) miłego dnia!

      Usuń
  4. Łapię się na tym, że wszystko co opublikujesz- zapisuję w przeglądarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, faktem, że kanapa zimą prezentuje się jakoś zupełnie inaczej, za sprawą poduszek i ciepłych kocyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś pisałam u siebie na temat ocieplenia wnętrz i widzę, że nawet w oko wpadła Ci ta sama inspiracja :) Pozdrawiam cieplutko i pozwolisz, że się rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna marzy mi się taki miękki, puszysty koc... Widzę na "inspiracjach", ale nie mogę znaleźć w prawdziwym życiu :-( Trochę jak z idealnym facetem ;-)

    OdpowiedzUsuń