czwartek, 15 sierpnia 2013

My old room

Mam dla Was zdjęcia mojego pierwszego projektu. Około 2004 roku przeprowadzałam się do nowego domu i miałam szansę zaprojektować swój pokój ;) Oczywiście dzisiaj zrobiłabym wszystko zupełnie inaczej, ale to nieważne. I tak kocham mój pokój w domu rodziców i zawsze chętnie do niego wracam. Cała aranżacja przedstawia po prostu to, co kiedyś podobało mi się najbardziej w świecie, i cały czas mam sentyment do tych przedmiotów.
Od 2007 roku nie mieszkam tam na co dzień, lecz po prostu wtedy, kiedy odwiedzam rodzinę. Bardzo podobały mi się wtedy intensywne kolory, czego przykładem są dwie ściany w intensywnej, koralowej barwie (farba Dulux: Czerwony Grejpfrut). Z tego co pamiętam, chciałam pomalować na ten kolor wszystkie ściany (do tej pory to mój ulubiony!), ale na szczęście mama przekonała mnie, że to niezbyt dobry pomysł. Pozostałe dwie ściany były kiedyś żółte (farba Dulux: Słoneczny Pocałunek), jednak na początku 2012 roku zostały przemalowane na jasny beż przy okazji odświeżenia wszystkich ścian.
Na ścianie przy szczycie łóżka - naklejki z makami (SLÄTTHULT IKEA). Łóżko to Beddinge IKEA, praktycznie przez cały czas jest rozłożone - tak jest mi najwygodniej. Fotel przy biurku to również IKEA (Skruvsta), jednak z nowym obiciem. Biurko to Jonas z IKEA (pamiętam, że jak je kupowałam była to nowość, obecnie już nie ma go w ofercie) :)
Meble: szafę i komodę - wykonał stolarz z drewna dębowego, wykończone są ciemną bejca i delikatnie lakierowane, a projekt jest mój. Półki we wnęce drewniane, zrobione na zamówienie. Lustro IKEA Lavanger.
We wnęce jest także mini-toaletka. Wystarczy przestawić fotel z biurka i można się malować ;)
Na koniec jeszcze miły widok z okna na ogród ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz