wtorek, 22 kwietnia 2014

Spring is in the air!

Cześć :) dawno mnie tu nie było... Straciłam motywację do nowych wpisów, stwierdziłam, że nie ma co się do tego zmuszać. Jednak z nadejściem wiosny zatęskniłam za tworzeniem, a pisanie bloga jest dla mnie pewną formą kreatywnego wyżycia się ;) Więc jestem. Zaskakuje mnie, że blog nadal jest odwiedzany i choć lekko zaniedbany, nadal coś się na nim dzieje. Mam nadzieję, że niedługo znów zatętni życiem w pełni.

Dziś mój 100 post! Długo wyczekany, ale w końcu jest :)

Nie przedłużając, mam dziś dla Was porcję pięknych wnętrz, w których czuć wiosenną atmosferę. Możecie to potraktować jako ściągę z inspiracjami na wiosenne dekoracje, lub po prostu zawiesić oko choć na chwilę na harmonijnych i świeżych pomieszczeniach. Miłego oglądania ;)





















Wszystkie zdjęcia powyżej pochodzą ze strony agencji alvhemmakleri.se

Odchodząc od klimatów skandynawskiej świeżości, chciałabym pokazać Wam jeszcze coś innego :)
Poczuliście powiew wiosny? :D

17 komentarzy:

  1. Nareszcie! Tęskniłam za Twoimi wpisami. Dobrze, że wróciłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję Ewo! jak tam Twoje mieszkanie, pewnie już się wprowadziłaś? ;) buziaki :)

      Usuń
    2. Tak, wprowadziliśmy się jeszcze w grudniu - jednak urządzanie ciągle trwa więc Twoje posty i inspiracje na pewno będą pomocne ;)
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. W końcu jesteś :)
    Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze znajduję tu coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie, ze wrocilas :)
    piękne wnętrza jak zwykle .szczegolnie podobaja mi sie te jasne :) kwiaty w wazonach dodaja im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witamy ! powrót wraz z piękną wiosną :) super, że jesteś cudnych inspiracji nigdy za dużo :)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę do Ciebie zaglądać :) pozdrawiam

      Usuń
  6. No kochana, super ze wrocilas!
    Czekamy na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) fajnie, że o mnie jeszcze pamiętasz :*

      Usuń
  7. A już straciłam nadzieję, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne wnetrza, doslownie kazde ma w sobie cos wyjątkowego, uwielbiam duze, jasne przestrzenie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń